lindaphoto.blogg.se

Välkommen till min fotoblogg. Här kommer ni få se fotografier som jag själv har tagit.

Ny fotoblogg - spännande !

Publicerad 2012-11-11 23:20:00 i

Hejsan, mitt namn är Linda Eriksson! En 20årig tjej ifrån Enköping. 
Min dröm är att jobba med grafisk design men lite foto i.
 
Lite kort om mig, vill ni veta mer så fråga gärna :)
 
Detta blir spännande.. 

Har fixat en ny blogg där jag ska visa alla mina fotografier som jag fotat även nya kort jag tagit. Ni kommer få se både nya och gamla kort. Mycket gamla med tanke på att det var ett tag sen jag var ute och fotograferade men inom ett tag så lovar jag att det kommer nyare kort. Då jag hittat en fota kompis här i stan även då jag mår bättre och kan fota som jag vill.. 

Jag hade gjort en header som jag var nöjd med tills min fina vän Rebecca visade en bild som hon hade gjort och gav mig insprationen att göra en ny bild. Denna blogg och headern är gjord av mig men fick hjälp med en länk och denna headern liknar hennes väldigt mycket. Så stort tack till dig som skickade din fina bild som jag gjorde om lite.(Böt en bild) Sen ser den typ ut som hennes. Blev väldigt nöjd + att hon är väldigt duktig på sånt här :) <3 

I detta inlägg får ni inte se några bilder utan de kommer i nästa :) 

Vill ni fråga något så gör det och längre fram så kommer jag erbjuda mig att fotografera er om ni är sugna mot en billig peng!
Min mail adress ser ni på bilden på sidan - annars så är det [email protected]
Hoppas ni kommer gilla min nya blogg och mina foton.. 

Slänger upp en kort som även Rebecca tagit oxå. Gillar nämligen att stå framför kameran oxå så det kommer ni få se lite bilder på oxå ! :)
 
Mina fotografier får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

Om ni har några frågor eller så kan ni alltid lämna en kommentar eller skriva till min email adress! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej