lindaphoto.blogg.se

Välkommen till min fotoblogg. Här kommer ni få se fotografier som jag själv har tagit.

Höst & sommar bild!

Publicerad 2013-10-30 00:47:00 i Foto - Natur ♥, Foto - Övrigt ♥,

 
Var väldigt länge sen jag la upp några bilder här. Så nu kommer det upp en höst och en sommarbild för att kunna tänka tillbaka hur ärligt det är när det är rött, gult och orange överallt eller när det är vackra blommor överallt! 
 
Hoppas ni kommer gilla dessa två bilder! 
 
 
 

Om ni har några frågor eller så kan ni alltid lämna en kommentar eller skriva till min email adress! :)

Postat av: Emilia

Publicerad 2013-12-02 22:49:51

Förlåt. Helt glömt att svara på din fråga. Jag fick den i present. Men man tänka mig att det finns på typ house of Västerås kanske eller andra små pitoriska affärer. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej