lindaphoto.blogg.se

Välkommen till min fotoblogg. Här kommer ni få se fotografier som jag själv har tagit.

Kaffe,strössel & kärlek !!

Publicerad 2012-12-08 14:12:00 i Foto - Övrigt ♥,

Vaknade en morgon och fick inspiration att jag skulle fotografera kaffe. Men hur kul är det att ta kort på kaffe bara så kollade i skåpet och hittade dessa små kul strössel.
 
Alla korten:
Lånade då skolans kamera som var Pentax

F/1.8
1/125 sek
ISO 200
Brännvidd: 50 mm

 
 
Hittade även annat strössel och fick en ide att lägga en lapp i strösselt som stod Love. Bilden får man tolka hur man vill. Min ide var att man får leta sig igenom att hitta kärlek. Mycket strössel"människor" men någonstans där finns det kärlek !!


 


 

Om ni har några frågor eller så kan ni alltid lämna en kommentar eller skriva till min email adress! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej