lindaphoto.blogg.se

Välkommen till min fotoblogg. Här kommer ni få se fotografier som jag själv har tagit.

Näst sista dagen på tema veckan!

Publicerad 2012-11-19 14:04:46 i Foto - Självporträtt ♥, Foto - Studio ♥,

Idag är det näst sista dagen på tema veckan. Vet att jag varit dålig att lagt upp på rätta dagen. Men har tyvärr inte haft datorn i närheten av mig. Men jag hoppas ni gillat mina fotografier som jag lagt upp. 
Imorgon är det tema övrigt och det blir enklast men ändå svåratst. För finns så otroligt mycket bilder på min hårddisk så blir svårt att välja ut dem bästa. Sen kan det även bli så att det kan komma en bild ifrån ett annat tema om jag inte hittar den perfekta bilden inom övrigt. Men förhoppningsvis ska det inte vara några problem! :)
 
 
Slänger upp ett kort på mig som Rebecca har tagit på mig när vi gick kvar i gymnasiet! 
 
 
 

Om ni har några frågor eller så kan ni alltid lämna en kommentar eller skriva till min email adress! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej