lindaphoto.blogg.se

Välkommen till min fotoblogg. Här kommer ni få se fotografier som jag själv har tagit.

Menyn hoppat ner - bjuder på bild sålänge

Publicerad 2012-11-12 14:05:00 i Foto - Studio ♥,

Tänkte slänga iväg ett inlägg om att ena menyn har åkt ner. Så ska det inte vara men hur jag än gör så får jag inte tillbaka det på samma plats. Så får vänta tills min kära vän Rebecca kommer hem och kan hjälpa mig. Hon har lyckats förut så förhoppningsvis kan hon hjälpa mig denna gång :)
 
Slänger upp en bild så länge på min vän Josefine - som jag älskar att fotografera. Blir alltid så bra på kort! 
Mina fotografier får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

Om ni har några frågor eller så kan ni alltid lämna en kommentar eller skriva till min email adress! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej